Gerçek anlamda artık tükendiğimi hissediyorum 1 yaşında bebeğim var doğduğu günden beri emerek uyuyan bir bebekti buna ben alıştırmadım bu hep böyleydi sallanmaktan hep nefret etti 12. Aya kadar önce emziriyordum uykusu bastırınca biraz ayağımda sallayıp yerine koyuyordum bir hafta içinde değişti herşey ben yanına uzanıp emzirmeden asla uyumuyor herşeyi denedim gece boyu da en az 10 kez emmek için uyaniyordur var mı benimle aynı durumu yaşayan anneler nasıl bıraktırabilirim bu durumu