Merhaba, bebeğim 1 yaşını geçti. Park beşikte yatıyor. Akılmda bu yatak yoktu ama öneren bir tanıdığım oldu. Kullanımı nasıl, bazı yazılarda çarşaf değiştirmek zor oluyor yazmışlar. Artıları ve eksileri nelerdir? Mesela alsam şimdi kullanıma uygun mu ? Ve hangi marka önerirsiniz?