Kız bebeğim 1 yaşında ve bana çok düşkün bussuru oyuncağı var ben de oynatirim.beraber oynarız ama bazen kendime zaman ayırıp telefonla falan ilgilenmek istiyorum ama sürekli üzerimde sürekli kucağımı istiyor bende ve babasinda duruyor sadece kayınvalidem de ablamda ya da başkasına gidince ağlıyor alışamadı hâlâ sizin bebislerde de durum aynı mi 🐣🫠