Ben ameliyat olmuştum topuk dikeninden yani ameliyat diye geçiyor çünkü bayağı desiyolar orayı lokal anesteziyle çok bağırıp ağlamıştım işlem sırasında acıdan ama kocaman nerdeyse ceviz büyüklüğünde bişey çıkardılar içeriden 8 yıl geçti çok rahatım iyi ki o zaman dişimi sıkıp aldırmışım tekrar çıkmadı