cevriyeee Borcunuz vardır diye bi numaradan mesaj geldi linke tıklayıp ödeyiniz diye,tabiki tıklamadım ama e devlete baktım borç vs yok tabiki.Bunu kime şikayet etmem lazım acaba bilgisi olan varmı