Lolik merhaba, manyetik blok postu görünce dayanamıyorum hemen tecrübemi paylaşmak istiyorum 😀 bizde oğluma yazın magly 72 parça aldık. Alırkende alıyoruz ama inşallah oynar diyerek tabi. Çünkü çok uzun süre oynadığı bir şey yok. Ama bir kaç ay sonra tekrar bir 72 parça daha aldık. Aldığımız günden beri her gün oynadığı tel oyuncak 2.5 yaşında şu an şimdiye kadar böyle oynadığı tek oyuncak hatta. Ev, araba, otopark, hayvanlar, robot aklınıza gelebilecek her şey yapılıyor ve çocukta göre göre yapıyor. Bence sevmeyen çocuk çok azdır. Üründende ayrıca çok memnun kaldık. Oğlum bazen atıyor falan ama hiç bir şey olmadı. Baya sağlam☺️