mihrabalim ben de bir sey demiyorum farkindaysanız. D vitamini eksikliginin eksileri olabilir. Illa ki sorun cikar demiyorum, kalp kirmiyorum. Ama olasi çıkabilecek sorunlari göz önünde tutmaniz gerekir diyorum. Bebek sizin bebeginiz tabiki istediğinizi yapmakta özgürsünüz. Yargılamıyorum elestirmiyorum. Tercihlerinizin sonuçları olabilir onu hatırlatıyorum guzelce sadece.