Kızlar bebeğimin pek ek gıdayla arası yok. şuan tatildeyiz ve burada meyve ve yoğurttan başka çok nadir bişeyler yedi yemiyor. hatta evde yediği şeyleride yemedi burda mutfağımız var kendim yapıyorum ama yok.
merak ettiğim şu dönünce cuma günü doktor kontrolü var. biz çarşamba evdeyiz evde tartımız var tartıcam ama bebekler bu ay kaç gr almalı ?
sanki yemediği için almıyor gibi hissediyorum. emiyor sadece.