Merhaba kızlar ablamın oğlu 5 yaşında kasımda 6 yaşına basıcak eylülde okullar açılıyor o yaştaki çocuklar için benimde pek bilgim yok eniştemde diyorki tam 6 yaşına girmeden almazlar ve okullar yaşından önce açıldığı için almazlar diye seneye yazdırırız çocuğu diyor ablamda seneye çocuk 7 yaşına basar o zmnda anaokula almazlar ilk okul 1.sınıfa veririler diyor siz diyorsunuz