forumgurmesi 2li de güzel durur 3lü de yeterki altın olsun. Ajda tarzı bilezikler günlük kullanımdah hoş duruyor.
bebegim95 forumgurmesi şimdilik bir alayım zamanda ikinciyi de alırım belki üç olur da keşke bu kadar pahalı olmasaydı 😂