astb 20 gün önce 2. Kez Sezaryen ile doğum yaptım. Sezaryen yerimin sol tarafı sızlıyor. Korsesiz yapamıyorum bu normal mi?
newwmommy astb benimde 27 gün oldu bazen sol bazen sağ tarafım sızlıyor korse kullanamadım daha doğru korseyi aldığıma da emin değilim gerçi inşallah böyle devam etmez
deniz_9555 astb dikişler tek taraftan kapatıldığı için normal. Benim ilk sezaryenimde sağ tarafım ağırıyordu 2.’de sol😂😂😂😂
astb deniz_9555 nasıl tek taraftan kapatılıyor yani anlayamadım. Ben dün uyurken yanlış hareket yaptım kasılma oldu birden aşırı acıdı sol kısmı ya