LÜTFEN MİDESİ BULANAN GEÇSİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM
11-12 yaşlarındayken kabızlık sonrası makat çatlağı yaşamıştım hayal meyal hatırlıyorum korkudan kimseye de söylememiştim birkaç ay sürmüştü diye hatırlıyorum sonra kendi kendine geçti o zamandan beri birdaha hiç yaşamadım hamilelipime kadar doğumdan sonra da oldu 1 kez kanama oldu zorlamadan ertesi gün geçti olmadı birdaha ama 10 gündür her gün kanama oluyor bir kez zorladım kabızdım yaparken çok acıdı ardından 2 damla kan düştü tuvalete birde baktım peçetede de var ah dedim düştük galiba yine bu batağa derken 10 gündür her dışkılama sonrası kanama oluyor bıçak keser gibi bi acı ardından kan bulaşıyor sanırım makat çatlağı oldum yine asla doktora gidip açamam ne yapacağım başına gelen var mı geçmiş postlardan anuflex krem gördüm aldım 2 gündür kullanıyorum her akşam kayısı, kayısı suyu falan içip yatıyorum kabız değilim ama dışkı esnasında yine acıyor anlık bi bıçak kesmesi gibi acı ardından kan lütfen bilgisi tecrübesi olan paylaşabilir mi