hvvg 9 aylık kızım var. Çalışan bir anneyim , mecbur süt sağıp bırakıyorum. Ama mümkün değil sütümü biberondan içmiyor. Ne yapmalıyım ? Ek gıdayı da çok iştahla yiyen bir bebek değil
Kuzularinanasi hvvg bnm kizim da biberon almadi.cesit cesit denedim.kasikla verdi bakicimiz mecburen.daha sonra sulukla da icti ama eh iste..daha cok kasikla
giraykutay hvvg şuan bebeğim yenidoğan ama abisi hiç biberon almamıştı bende çay bardağıyla içiriyordum suyu falan canım denedin mi
arasbek hvvg 1 yşaında kızım 4. Aydan beri ben de tutturamadım canım kilomuz da sınırda içmiyor ama ben hipp 5 Li kaşık maması var anne sütünü bununla karıştırıp muhallebi yapıp yediriyorum
hvvg Kuzularinanasi kaşıkla denedi annem , suyu çok içtiği için soluğuna da koyduk ama sütün kokusunu aldığı anda geri itiyor
hvvg giraykutay çay bardağını da denedim. Önünde bardakla içiyorum , iştahlanıyor ama bardakta süt ağzına gelince tükürüyor
hvvg arasbek mamayı düşünmeye başladım zaten. Sütüm de iyi durumda olduğu için mamayı hemen vermek istemiyorum açıkcası .. kilosu da çok iyi olunca. Tabi mecburiyetten her şey yapılır
hvvg Birminikaslan o da aklıma geldi ta ki bugün sabah sağıp gittiğim sütten tiksinesiye kadar . Bi süre deneme işleminden vazgeçtim yoksa sütten iyice tiksinip beni de emmeyecek
hvvg Masalbebee bardakla da denedim , ne yazık ki sütün tadı gelince bırakıyor. Ben işten geldikten sonra göğsümü emerken kendinden geçiyor. Galiba tüm nazı ben işe gittiğim için
Birminikaslan arasbek öyle pahalı bir şey değil kıytırık chicconunmus oğluma almıştım ama o çok kullanmadi şimdi kızıma kullanıyorum lansinohun biberonunu felan almıyor