rabiacetn elffssare acı yok denecek kadar az. Daha önce güzellik merkezine gittiyseniz eğer onun acısının yanında hiçbir şey 😅
elffssare rabiacetn o zaman alıyım ben SC 1997 / 00 sizinkinden olanı bebeğim dokuz aylık oldu bi sıkıntı olmaz demi emziriyiyorum ben acıya dayanamıyorum ondan sordum size😂
rabiacetn elffssare yok ya acıdan yana sorun olacağını sanmıyorum mesela 5 kademeli ben genelde 3 ya da 4 kullanıyorum koltuk altı ve genitalde. Bacak ve kol için 5 yani acı seviyenize göre ayarlarsınız. Emzirme döneminde sadece göğüs bölgesinde kullanımı yasak
ggrqnitt Hamilelikten önce kullanıyordum çok da memnunum acı yok denecek kadar az ve pratik kesinlikle kullanışlı ama emzirirken kullanılıyor mu?
elffssare ggrqnitt hamilelik bitikten üç ay sonra kullanılıyormuş istresen bak internetden ben de almayı düşünüyorum