Kızlar merhaba benm kızım erken doğdu ve uzun süre hastane ve kuvezdede yattı emmedı bnde 6bucuk ay sağarak verdm sonra brden azaldı 4 saatte bır 200ml cıkan sütüm artık 2 gunde 1 200ml cıkmaya başladı bnde sagmayı bıraktım 1 ay oldu elimle sıkıyorum göğsümü süt gelıyor tekrar artarmı yarn yıne sagmaya baslayacm süt artsn dye damlada aldm gıden süt gerı gelırmı sızce