Mrb kızlar bu ayın 7sinde 4 aylık olcz.4 aydır kendımde degılım kendıme ve evdekı 4 yasındakı kızıma bakacak halim ve vaktim yok.Bebegım hıc durmuyor.Kolik bıldıgın 3 4 tane en ıyı gaz damlalarını kullandık.Hepsı faydasız.Uyku desen oda yok.Nasıl dayanıyor bılmıyorum.Sureklı kucagımda kalmak ıstıyor.Mecbur bende aglamasın cok dıe alıyorum.Sonrada herkes kıcaga alısmıs bu dıyo.Hıcbır yerde durmuyo.Perısan oldum resmen bıde ayına gore toplu .İnanın pskolojim bozuldu.Sureklı aglıyor mızmız.Hicbıryere gıtmek ıstemıyorum.Dıger kızıma vakıt ayıramıyorum ona ayrı uzuluyom .Nasıl geccek .Bıran once buyuseler keske...😏