babylove_ 2 hafta oldu doğum yapalı 1 hafta sürdü bitti bugün dikişlerim alındı akşama doğru kanamam geldi korse kullandığım için vs olmuş olabilir mi yada normal mi ?
busra7119 babylove_ benimde öyle oldu canım bir iki hafta oldum kesildi 3 4 gün oadi sonra bianda tekrar başladı yoğun sekilde
babylove_ koka ben eski sezeryanımda dikişim değişikti et parçası dışarda gibiydi busezeryanımda doktorum düzeltti o yüzden aldırdım