gizos26 ben de aynı durumdan muzdaribim 4-5 gündür sürekli beslenme saati geldiğinde sağım yapıp veriyorum, düşünme düşündükçe sütün kaçar diyolar ama düşünmeden duramıyorum. 60 ml süt içiyor muhtemelen artık yetersiz gelmeye başladı ama bazı zamanlar 60 ml bile çıkmıyor mama takviyesi yapıyorum mecbur. Bence pes etmeden devam etmemiz en iyisi umarım en kısa sürede sütümüz eski haline döner🥺🙏🏻 Şurup çay ne bulursam takviye ediyorum 🥲