Gamzelikiz_34 çocuktan önce nasildiysam çocuktan sonra daha çok bakımlı oldum, kendime özen gösterdim 😁 çocuktan önce çok paspalmisim yav 😁 Gezme konusunda bı engelim yok üzerimde kayınvalidem oturuyor istediğim zaman bırakıyorum. Uyku konusunda çok şükür her zaman gece uyuyan bebekti ondan kaynaklı hiç uykusuz kalmadım. Eşim saolsun temizlikte hep yardım ediyor birlikte yaparız saatlerce uğraşmıyorum. Yemegi kayınvalidem yapıyor evlendiğimden beri hiç yapmadım. Kendi ailem konusunda olmasada eşim ve ailesi konusunda şansliyim