aysebb Gamzelikiz_34 22 aydır oje sürmüyorum 😂 Gerek yok diyorum 😂😂 Manikürümü yapıyorum temiz temiz takılıyorum. Ojeyle uğraşamam birde
bossmomm Gamzelikiz_34 bende şahsi çanta bile gitti bebek doğduktan beri kullanmıyorum büyük bebek için aldığım çantayı kullanıyorum hep 🥹🥹😅😅
UykuPerisi_ Gamzelikiz_34 ah ah gençliğim :) şimdi evden günlerce çıkmadığım oluyor. Canları sağolsun tek iyi olsunlar hepsine razıyım :)
Gamzelikiz_34 aysebb ben zor zor sürüyorum vallahi çocuk uyutuyorum aman uyanmasın diye hemen bir süreyim diyorum geçiyorum zaten tam süreceğim zaman uyanıyor🤣🤣🤣🤣
Gamzelikiz_34 UykuPerisi_ giden günlere sadece bakıyoruz ama bı yanımızda cıvıl cıvıl degilmi Amın kuzum💖🥰🥹
forumgurmesi Kızım 2,5 yaşında. 2,5 senedir tırnak uzatmıyorum. 2,5 senedir büyük,hörgüç gibi çanta takıyorum. 2,5 senedir dar tşört giyemiyorum. 2,5 senedir kesintisiz uyuyamıyorum.
bittercikolata__ Gamzelikiz_34 Vala bazen salımı bile öyle yapıyorum ki utusuz oluyor çoğu zaman😂😂 bekarken asla takmazdim utusuz 😂
Gamzelikiz_34 Niyesordunbucevabi kız büyük kızım o zaman küçüktü tuvalete gidiyorum yanıma geliyor bırakıyorum ağlıyor ay ne çok çekmiştim ya😁😁😁😅