Merhaba evladı uyku sevmeyen, zor regüle olan , kucak seven temas seven ve uyku eğitimi vermemiş uykusuz anneler 🫶 Bu postun altında dertleşelim birbirimizi motive edelim isterim . çünkü bazen psikolojik olarak çok zorlanıyorum , kolaylık olsun benim de çocuğum kendi uyusun gündüzleri kendime vakit ayırayım istiyorum hatta düzgünce ek gıdasını hazırlayayım istiyorum. Tatile giden , el kadar bebesiyle ülke ülke gezip dolaşan arkadaşlarımı gördükçe ev hapsinde gibi hissediyorum. çocugumu denize bile sokamadım ona yanıyorum. arabada durmaz uyumaz o yüzden gitmedik. nasılsınız siz neler yapıyorsunuz ? birbirmize iyi gelebiliriz ne dersiniz?