Bebeğim şu an on ay bir haftalık gece uyurken ya da gündüz o uyurken çalışmaya çalışacağım şu an hiç test kitabı ya da konu anlatımım yok hevesle gidip defter aldım bir tane beşli bölmeli bir defter YouTube’dan hocalara açtım biraz Türkçe ses bilgisi çalıştım notlar aldım ya acaba konu anlatım kitabı alsam mı ya da YouTube’da dinlediğim hocalari deftere yazıp not mu alsam vakit kaybı olur mu sizce yani sadece test kitabı alsam