Herkese merhaba bugün itibariyle bebeğim üç ayı doldurdu. Tam 90 günlük. Ama yaklaşık bir haftadır belki de 10 gündür uykuya giderken cinnet geçiriyor. Öncesinde gözlerini ovuşturuyor, esniyor, uykusu var bariz belli ama kucağıma aldığım an ya da yatağına koyduğum an kıyamet kopuyor. Elleriyle kendine vuruyor kendini hırpalıyor morarana kadar ağlıyor. Normalde hiç yapmazdı ne yapacağımı şaşırıyorum. Asla sırt üstü de dalamıyor uykuya, tam yan yatırıyorum ancak o şekilde uyuyor. Var mı böyle olan, ne kadar sürer bu? 4. Ay uyku gerilemesi denen şey bu mu? Ben dördüncü ay dolunca başlar sanıyordum.. umarım erken başladığı gibi erken biter cidden şu kısa sürede mahvetti beni. Bir de benden başkası uyutamıyor öyle bi küçük kıyamet yani..