lina3434 Kızlar merhaba bugün gebelik testi yaptırdım sonuç 0.200 gebelik yok ilk defa böyle bir sonuçla karşılaştım sonuç neden böyle acaba
princessmom_ lina3434 nedeni yok negatif yani canım gayet normal herkesde değişik çıkabiliyor 5 üzeri gebelik sayılıyor
Yaseoo lina3434 her hastanenin farklı bı hastanede yaptırdım 0.100 çıktı başka hastnde yaptırdım 0.6 çıktı ama bunlar aynı zamanda bakilmdi arada seneler var 🤣. Gebelik olmadığı zaman düşük çıkıyor
Sadecezeynep 0.2 ile 0.200 aynı şey zaten her hastanenin gebelik cihazının referans ayarı aynı olmuyor farklı cihazlar kullanıldığı için bu da
kucumsu Matematiksel olarak 0.2 ile 0.200 birbirine eşit. Cihazın hassasiyetiyle alakalıdır muhtemelen