Benim ilk 1 hafta sütüm gelmedi ondan dolayı mama aldık çocuğum sarılık riski var diye neyse alır almaz da sütüm geldi sağdım verdim sonra emdi mama hiç kullanmadık tatile geldik ne olur olmaz diye mamayı da aldım yanıma kayınvalidem az bi ağlasa bebek aç aç mama verelim diyor kırmak istemiyorum emziriyorum 2 gün önce adet başlangıcıdı sütüm çok az geldi ama yeterdi yok mama sabahtan akşama dayadık ondan sonra meme reddi yaşadım zorladım aldı soğukluk girmeden dün bugün alıyordu az önce göğsümden süt fışkırıyor hemen sen sütü sağ dedi çocuğu aldı gitti sonra çocuk yırtın yırtın tekrar mama ve emmedi beni sinir krizi geçirdim içten içe eşim de mama ver diye destekleyince kızdım eşime yüksek sesle illaki duydu bende anne sütüne öncelik veriyorum ama içmiyor diyor o da belli morali bozuldu sonra annemlere geçiyoruz biliyorum sırf bu hareketimi alıp kavga çıkarır değişik bir huyu var umurumda dq depil ama bende vermiyorum diyemiyorum aman küslük olmasın diye ve vicdan azabı çekiyorum gereksiz yere sütte varken mama veriyorum ben salak gibi