10Melek10 fiyalar nasıl hanımlar olup memnun olan var mı acaba merak ediyorum ben asla yaptırmam diyordum ama bu sıralar araştırıyorum 🙄
yavruaslanlar 10Melek10 ben devlete muane oldum kilom 59 2 sezeryann kalıntı var 47 dedi ama ben oglumun az büyümesini istiyorum kucaga alma vs 15 gün yapamıyorsun 1 ay cok dikkat etmek gerekiyor korseliniz 1 ay vs vs erteledik
[silindi] 10Melek10 Çok korkutucu bir ameliyat ya. Bende olmak istiyordum videoları çıktı karşıma sonra vazgeçtim gibi oldu ama yine istiyorum bilmiyorum. Yani göbek deliğinin bile yeri değişiyor 🫨
lapsekiliTayfur 10Melek10 iki ay önce eşim oldu özel de 150 bin ücreti vardı çok zor oldu direnlerle vs bi 15 gün gezdi ara ara hala ağrısı olduğunu söylüyor ee tabi kolay değil resmen derisini yüzerek alıyorlar
10Melek10 [silindi] bende cok korkuyorum ama olmak istiyorum fibroblast falan baktım işe yarar mı bilmiyorum vahim durumda değilim ama eski vucudumu cok özlüyorum
[silindi] 10Melek10 Bende biraz ayva göbek var hamilelikten sonra derim gerilip eski hale gelince biraz sarktı gibi elbiselerde kötü duruyor birazda simitlerim var çok istiyorum ama çokta korkuyorum
lapsekiliTayfur 10Melek10 hiç kolay değil bence çekene sormalı ama eşim gözümün önündeydi ben fenalık geçirdim gördükçe