kızım 5 yaşında rutin kan değerlerine bakıldı bugün Aspartat aminotransferaz(ast) değeri 0-32 arasında olması gerekiryormuş ama bizimki 38 çıkmış
diğer değerler normal , çok yüksek değil ama anlayanlar yazabilir mi önemli birşey değildir umarım 🙏🏼 2 gün sonra randevumuz o zaman göstereceğim doktoruna