mom97X Kızlar çok yerde denk geliyorum, sürünce dudağı dolgunlaştırıyormuş bi kaç dk da bu gloss lar. Doğru mu ? Kullananlar var mı ? Zararı yok mu ?
LezizeNine mom97X 7-8 yıl önce almıştım baya yakıyordu hafif bi dolgunluk veriyordu ama kalıcı değildi tabi ki yani tırt bi ürün 😂
Furkans_Mom_2018 mom97X kiko loreal bide selena gomezin markası var ya güzel glosslar var dudakları büyük gösteriyor tavsiye ederim
psar Ben almıştım internet üzerinden içeriğinde biber var sanırım dudağı şişirip kırmızılık veriyor ama çok yakıyor. Öyle uzun süre bir dolgunluk olmuyo gereksiz birşey ne yiyip içsen ağzına geliyor o acı tat.2 kez kullandım sonra bı kenara attım.
LezizeNine mom97X ben o zamanki parayla 10-15 liraya falan almıştım ucuz bişeydi şu an daha pahalı ve etkili olanlar da var sanırım canım