urasmomy_ ben şöle bakıyorum bu işe; eğer bu çocuk evdeyken sıkılmıyorsa, ona zaman ayıran biri varsa, yeterli sosyal alanı varsa gitmesine gerek yok. Ama çocuk evde de sıkılıyorsa gönderin. Hem sizin de bebegınız varmış size de iyi gelir. Ama şöle bi durum var. Ben 2. Hamıle kaldığımda hem çalıştığım için hemde yeni bebek gelince kızım ilgisiz kalmasın diye kreşe başladık. Çok güzel gidiyordu. Bebek doğdu falan sorun yok ama 4 aylık olduğunda kızım kreşe gitmek istemedi. Çünkü tam o dönemde bebek biraz hareketleniyor ya, ben gidiyorum siz onunla burda oyun oynuyorsunuz falan demeye başlayınca o sene erken aldık okuldan. Bikaç ay evde takıldı sonra devam etti. Böle bi sorun olmasın çocuğun isteğini siz bilirsiniz zaten