ebrar344 İnsiyatife bağlı zaten dediler de. Mayıs ayında beri gittim geldim haziran sonu ilk kaydı biz yaptırdık. Cocuga baktılar ki ozman bezliydi kızım 🤭 wc kendi yaması lazım dedi tamam deidm. Yasıtlarına göre zorlanmasın 5 yas alıyoruz genelde dediler. Yok zaten götürüyorum haftanın 2-3 günü oyun grubuna herşeyi biliyor evde de öğrettim dedim ki gercekten uyum sağlaması da sıkıntı olmaz yani. Sadece wc sorunu vardı oda sorun olmaz deidm. Zaten eve geldik kzıım Bezi bıraktı bir daha taktırmadım şükürler olsun. Bakalım haftaya başlıcak işte