frigyalikibele 4 buçuk ay sonra az az başladım bugün adet olmaya. Yanma var her yerinde. Pirana bile giyemedim. Menapozlu gibiyim ya 😁
EsraElif- frigyalikibele benim ilk adet cok yogun olmustu doktorum uyarmisti cok yogun olacak sakin telas yapma diye tuvalete zor yetistigim oluyordu her yer batmasin diye
[silindi] frigyalikibele ben çok terlemiştim ödem atmıştım baya ve 12 gün sürmüştü. Sancılıydım falan. Sonraki adetlerim doğumdan önceki gibi oldu ama
Deletedmom114 Dün oldum bende tam 6 ay sonra, hamilelikten önce çok ağrılı geçerdi ve 9 gün sürüyordu hiç ağrı olmadı 🙇🏻♀️
Kumrununtanesi Ben lohusalık kanamam bitikten hemen sonra oldum günlerimde şaşmadı şükür şakır şakır da gelmedi çok afedersiniz hatta ilk gelenler daha açık renk di
AlparslanSergen 50.gun adet oldum. Ve ondan sonra iki ay görmedim beş gün önce tekrar oldum ve acayip ağrılı oldu neden bende anlamadım