Plastik bir süre sonra kötü oluyor, şimdi munchkin vardı bizde artık çelik suluğa geçmek istiyorum ama onların da pipeti plastik oluyor çoğunlukla. Silikon pipetlisi var mı ki araştırmalarımda pek göremedim. Yoksa artık bardaktan içecek içebiliyor zaten diye direkt pipetsiz termos tarzı bir şey mi alsam?