Artık sütüm yok :( zaten çok azdı ve artık tamamen mama alıyor ve kabız olmuş bugün dün gece boyu uyuyamadı hep ağladı sancı çekti bezini açtığımda top top kaka vardı probiyotiği en başından beri kullanıyoruz ama bize hiş faydası olmadı zeytinyağı içiriyorum yok poposuna zeytinyağıyla masaj yapıp kulak çöpğyle sürüyorum yine yok sizin önereceğiniz bir şey var mı. Bebeğim 3 aylık