Selam kizlarr. Bugun sonunda okulumuz başladi. Cok az durdular sabah on bucuktan 11 bucuga kadar. Bu hafta boyle alisma olacakmis. Ogretmenimiz Çok Guler yüzlü neşeli biriydi. Biara hepsi annesiz içerde kaldi benimki gitme falan demedi cok sukur ortama uyum sagladi. Bizim boyle guzel ve kisa gecti. Sizin nasildi 😊