queenmother_ Daha önce de pişik olmuştu ama böyle değildi şuan bu şekilde pişik oldu üstü beyaz beyaz bu neden olur bilen varmı görsel bana ait değil internetten aldım ama pişiği aynı böyle ekliyorum resmi
babymamma queenmother_ pişik ilerlemiş kabarcıklar çıkmış gibi bir kaç saat açık bırakın pudra çok tercih edilmiyor uzmanlar pek önermiyor ama en öabuk da o geçiriyor denemek isterseniz bi deneyin ama yinede bi doktora danışsanız iyi olur
Pirasalipuding queenmother_ mantara dönmüş büyük ihtimalle. Sabah akşam travazol krem gün içinde sodokrem kullanın. Islak mendil sürmeyin asla sadece pamuğu ıslatıp silin. Ve en önemli şey uzun süre açık bırakın
Pirasalipuding queenmother_ benim keşke daha önce bilseydim anlasaydım dediğim tek şey uzun süre açık bırakmak oldu çok çabuk geçiriyor
cakebabe queenmother_ mantar ya da bakteriyel enfeksiyon olabilir mi beyazlıklar var çünkü baya bence doktora danışın
papatyasss queenmother_ altını açık bırakın kapatmanız gereken zamanlarda zeytinyağı sürün çiş kaka vs tenine direk temasını engeller sık sık bez değiştirin ve mümkünse her alt değiştirmede sadece şu ile yıkayın
queenmother_ babymamma geçti sayılır şükür az kaldı o beyaz olan yerler sert sert kabuk gibi neden olur böyle merak ettim poposundan kuyruk sokumuna kadar vardı
queenmother_ Pirasalipuding şuan çok şükür iyileşti gibi az biraz kaldı gündüz mustela akşam uyutmadan önce sudocrem sürdümde neden olur ki bu tekrarlamasın dikkat edeyim
queenmother_ Pirasalipuding altını sürekli yıkayıp açık bıraktım zaten şükür pek kalmadı geçiyor ben neden olur onu merak ettim
patateskizartmasi Mantar olmuş yaa. Kesinlikle travazol kreminden kullanmalısınız sabah akşam. Gün içerisinde de pişik kremi. Arada da havalandırın