irem3443 Kızlar kızım 1 aylık , oynarken eli saçına denk geldiğinde tutup sıkıyor ve içli içli ağlıyor Çok üzülüyorum başına gelen var mı? Eldiven giydirmek istemiyorum
12betul irem3443 Eminim herkes de olmuştur . Muhakkak yapıyorlar . Benim ki de çok yaptı ama çoğunluk geçiyor . Yine de unutana kadar eldiven geçirseni
mavikelebek__ irem3443 benimkide yapıyordu bi saçını çekiyordu bi kulağını sonra durup ağlıyor. Artık yapmayı bıraktı şuan bi elini aniden yüzüne vurup ağlaması var