Selam arkadaslar. 4.ay atagini atlattiktan sonra gunesli gunleri gorduk 😂 gece uykularimiz duzeldi, gunduzler de yavastan duzeliyordu. Suan 6,5 ayligiz ama 3-4gundur cok fena bozuldu yine gunduz uykumuz. 30dkdan fazla asla uyumuyor. 30dk olunca hemen uyanip yuz ustu donuyor kollariyla kendini kaldirip emekleme pozisyonu almaya calisyor. Geri dondermeye calisiyorum kucakta uyuyo yerine birakiyorum uyaniyo. Neden boyleki ? Yeni diste cikardi ve cikarmaya da devam ediyor. Disten mi boyle ataktan mi anlamadim. Cok kisa uyudugu icin gunduz erken uykusu geliyor ama bazen de direniyor. Gunduz uyku olayin ben hic cozemedim. Bir yardim Allah askina