defnekusum_ inan çok önemli bir durum değil. Evet olsa çok çok iyi olurdu. Hevesini almış içinde kalmamış olurdu. Kızım 11 gün sonra 3 yaşına girecek. Prematüre bir bebek, 2 hafta küvezde kaldı, ben 4 gün yoğun bakımda kaldım. Yoğun bakımda en azından resmini çekip gösterin bana diye yalvarmıştım defalarca hatta bir defasında fenalaştım kanamam yeniden başladı vs birsürü sıkıntı ama küvezde yasak diye yapmadılar. Keşke böyle sorunlar yaşamasaydık ama yanağıma da koymasaydılar🥹
Bebeğin yanında sağlıklı önemli olan bu gerisini beşer. Sağlıkla büyüsün inşallah anın tadını çıkar 🥰