Merhaba güzel annelerim ✋🏻❤️. Oğlum 1 hafta sonra 6 aylık olacak. 5. Ayımıza girdiğimizden beri alt üst olduk😩 4. ay atak dönemi dediler yine huzursuzdu ama böyle değildi.. Meme reddi, uyku reddi herşey var. Ne oyuna karşılık veriyor ne emmek istiyor sürekli kucak sürekli mızmız. Doktora da götürdük diş filan mi diye gelen dişte yok henüz başka rahatsızlığıda yok çok şükür😒 1 aydır tükenmiş hissediyorum kendimi.. Yine de canı sağ olsun sağlıklı olsun 🙏🏻 Sizde durumlar nasıl? ✋🏻