fatmaboyraz 5 aylık bebeğim. 5 buçuk kilo doğum kilosu 3400 dü doktora götürüyorum sadace az kilo alıyor diyor Normal diyor ama kızım çok küçük ne yapmalıyım aynı sorunu yaşayan varmı. Acaba
bestbaby2025 fatmaboyraz kullandiginiz mama belki yaramiyordur farkli marka kullandiniz mi doktorunuza sorsaydiniz neden olabilir doye
fatmaboyraz @bestbaby2025 onuda söyledim değişeirdim sma kullanıyordum. Hippe geçtim şuan biraz da bunda deneyeceğim çok üzgünüm kendimi kötü hissediyorum 🥹
bestbaby2025 fatmaboyraz Belki bseye hassasiyeti vardir ondan kilo almamis olabillir bilgim yok yanlis anlamayin oyle tavsiyede bulunmak istedim sadece insallah mamadan fayda gorursunuz canınızı sıkmayın
selinmilena fatmaboyraz biraz daha hızlı alsın istiyorsanız Aptamil kullanın memnun kalırsınız bence hipp çok hızlı acıktırıyor
papy fatmaboyraz merhaba eğer bunufa beğenmezseniz Aptamili öneririm benim kızım hızlı kilo aldı bu mamayla
busrasya23 fatmaboyraz bebeğim 4 aylıkken kakada kan ile öğrendik alerjileri olduğunu o zamana kadar gayet iyi kilo alıyordu sonra durdu kilo alımı ve çooook yavaş alıyor hala öyle 19 aylık olacak
semaaer Merhaba en güzel aptamil mama kilo aldırıyor oğlum severek içiyor hipp , evolvia denedik 60 ml zor bitiriyordu aptamilde 60 ı çok kolay bitiriyor 80 içiyor ve çok güzel kilo aldırdı denemenizi öneririm
newmommyela fatmaboyraz bende sma kullanıyorum kızım 4 aylık 5600 daha artık bende mamadan dolayı alamadığını düşünüyorum ama mama değişikliği yapmayada korkuyorum valla
semayavass @newmommyela benim bebeğime iyi gelen sadece sma comfort oldu siz optipro mu kullanıyorsunuz?
newmommyela semayavass bizde comfort kullanıyoruz gazdan çok çektik ilk ay optipro kullanıyorduk sonra comforta geçtik belkide bu gazına iyi gelen halidir daha kötü olmasın diyede mama değiştirmedim hiç korkumdan gaz sorunumuz biraz azaldı ama kilo alımına doktor yavaş dedi en azından bi 500-600 gram eksiği var dedi bence biraz mamadan olduğunu düşünüyorum
sjhdje fatmaboyraz aynı sorunu yaşıyoruz malesef bakalım doktor bu ay getir tekrar kilo bakalım dedi ins almıştır