Kızlar benim bebislerimin arası çok az kızımı 27.04.2022 de oğlumu 11.10.2023 te doğurdum.Benim aklıma ara ara takılan birşey var.Simdi okul zamanı geldiğinde birinci sınıfta ikisini de aynı anda başlatabilir miyim yani ikisinin aynı anda başlamasını isterim.Cevremden de bazen ben kızımı/oğlumu geç başlattım gibi cümleler duyuyorum.Kizimi geç başlatsam ikisi bir başlayabilir mi yani? Yada nasıl oluyor bilen var mı