Tasvir Kızlar merhaba.1bucuk aylık bebeğim var saclarimi boyatmayi dusunuyorum ama emziriyorum emzirirken saç boyatan varmı?
Ikrazumra19 Tasvir ben boyattim dip boyasi ve ombre yaptirdim kuaforden ciktim emzirdim bir sorun yasamadim
Alpik Tasvir bende acma boyama yaptirdim..doktorumuz 6 saat emzirme dedi alti saatin sonunda sütünü sag dök dedi öyle yapiyorum bi sorun olmuyor şükür