2prenses1anneee mesaj falan gelmedi uygulama da 29 yazıyor allah askına gidip alan varmı ya mesa gelmeden veriyorlarmı
benoyleuygungordum___ Bende başvurdum 1 ay oldu bakıyorum inceleme bekliyo diyo ne zaman sonuçlanır bilgisi olan var mi
cigdem12345 benoyleuygungordum___ benimde sizin gibiydi bir ay bir hafta geçti daha yeni onaylandı sizin de onaylanır ama daha ödeme bilgisi yazmıyor bu ayın sonu diyorlar
elfesyalina Bana da mesaj gelmedi bazen mesaj İlk seferde geliyormuş gidip aldım gidin alın siz de cuma günü yatmış hesaplara bankacı öyle söyledi
minikkus85 Benim ki bankada gidip çekmeye fırsat olmuyo iki cocukla bide evden çalısıyorım hesaplara yatırılması lazım aslında her seferinde banka ya gidiyoruz iki kuruş için