Dünyanın en değerli hazinesi kollarında kokusunu içine çek ve gözlerine bak elbet ağlayacak zorlayacak bebek bebekliğini yapıyor 31 yaşındayım bebeğim 9 aylık ilk 5 ayımız full kucakta koltuk tepelerinde uyuyarak geçti ve büyüdükçe o günleri özlüyorum hala bebek olmasına rağmen. Dışarı çıkıyordum beslenmek istediğinde market çalışanlarından rica ettiğimi bilirim beslemek için büyüdükçe atak haftaları oluyor ne değerli anlar huysuzlukları bile bir gülüşlerine değer nasıl büyüyecek diye geçiriyorsunuzdur içinizden ama zaman su gibi akıp gidiyor kolumun arasında kaybolan bebeğim şimdi kucağıma sığmıyor her anları öyle özel ki Rabbim cümle annelere sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ve hakkıyla annelik yapabilmeyi. Kızımdan sonra daha da duyarlı bir insan oldum ve eminim bir çok kadın böyle hissediyor. Varsın gezmeyelim bir müddet varsın ev dağınık olsun herşey geçici evlat gönül incisidir. Rabbim değerini bilmeyi nasip etsin. Bir çok anne baba evlat hasretiyle kavruluyor şükredecek çok şey var. Uyurken hala bebeğimin nefesini kontrol ediyorum annelik tam bir delilik hali 🫠dua et bolca Rabbim sizi evladınıza evladınızıda size bağışlasın. Hamd olsun ki yanınızda ya hastane koridorlarında beklemek durumunda olsaydınız Allah korusun.
Sağlıkla büyütmek nasip olsun evlat herşeyden önde geliyor.