2prensesimvarcanim Merhaba arkadaşlar Kızımın dün akşam parmağı kızardı ve hâlâ geçmedi kızarıklık anlamadım bişey mi ısırdı acaba ne oldu doktora gidip geldim unuttum sormayı göstermeyi bilgisi olan varmı bı bakarmisiniz?
hepyerdeyizz 2prensesimvarcanim Bişey işitmiş veya yakma ihtinali yoksa Nazardan da olmuş olabilir . Bana bile oluyor Rengi koyulup açılıyor mu ?
2prensesimvarcanim Deletedmom2987 hiç aglamadi da bı baktım kızarmış komple dokununca falanda ağlamıyor sanırım acımıyor
2prensesimvarcanim hepyerdeyizz okuduk ve kırmızılık gitti hafif pempemsi kaldı çok sağolun hiç nazardan olacağını düşünmemiştim
hepyerdeyizz 2prensesimvarcanim benim ve bebeğimin başına geldi ordan biliyorum bende yüzük parmağım uzun süre gecmedi okuduk gecti tam yüzük şekli gibi iz vardı ama yüzük takmiyodum onun izi değildi yani . Bebeğimde yuzunde oldu Egzaması var diye krem sürdüm vardı önce geçmedi okuyunca geçmişti geçmiş olsun