Kızlar selaam bugün 7 aylık olduk. Yaklaşık 2-3 haftadır emekliyor. Evin içinde ordan oraya gidiyor sürekli. Bu son hafta da koltuklara oyuncaklara tutarak önce dizlerinin sonra ayaklarının üstüne kalkmaya başladı. Ne zamana yürür acaba 🥲 Çok çabuk büyüyorlar ve sanki yeterince tadına varamıyormuşum gibi geliyor hiçbi şeyin 😭