YorgunAmaMutluAnne tüm gün okulda beklemek diye bir şey söz konusu olamaz çünkü milli eğitim bakanlığı tarafından velilerin okul bahçesine ve binaya girişleri acil durumlar veya öğretmen görüşmeleri dışında yasaklanmış durumda. Sadece uyum haftasında velilerin serbest olarak dolaşmasına müsaade edilebilir o da okul idaresinin insiyatifine kalmış