havvacb sma optıpro ve comfort kullandım normalde gaz yapmazmış ama bebeğime gaz yaptı ıkısınıde yarıda bıraktım bebelac gold iyi geldi onu kullanıyorum 9 aylık olduk hala kullanıyorum ama iştahsızlık problemimiz oldugu için istediğim şekilde kilo alımı yapmadı ne zayıf ne cok kılolu doktorlar kılosu iyi dedi bende takmıyorum artık