20lik diş çekimi yaptırmam lazım ama sürekli erteliyorum sonrası zor oluyor diye kızımın okula başlamasını bekledim. Okula başladıktan sonra önümüzdeki günlerde gitcem sanırım diş doktoruna.. kanal tedavisi oldum ama gerçekten o kadar ağrılı oldu ki ilk seans sonrası 3-4 gün hiçbir şey yiyemedim geceleri uyandım ağrısına şu an sorun yok ama 20liği çektirmeye çok korkuyorum. YouTube dan çekim videoları izledim zaten uyuşturucu iğne vuruluyor. Ama benim Merak ettiğim bir şey var. Mesela 20lik dişi görmek için bir aletle ağzı açıyorlar ama benim ağzım diyelim ki o kadar açılmıyor nasıl yapacak doktor? Üstte yarı gömülü ve muhtemelen çürük. Yani tam görülmemesi çekimi uzatır mı? Aranızda bilgi veren çıkarsa çok makbule geçer kızlar… şimdiden teşekkür ederim..