Merhabalar afedersiniz ama dün sabah ishal başladı akşama doğru da ateşim çıktı mide ağrısı başladı ve dakika başı kustum. Hala devam ediyor, tuzlu ayran, kefir, muz, yulaf, yoğurt gibi şeyler tükettim ancak geçmiyor çocuğumu doğru düzgün emziremiyorum bile. Ateşimi calpol ile düşürüyorum ancak diğerleri geçmiyor ve halsizlikten bayılacak gibiyim. Hastaneye gitmekten çekiniyorum bebeğime de hastalık bulsşır vs diye sizden ricam ne iyi gelir lütfen yardımcı olur musunuz